Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Accesând link-ul Vizitează Portalul clientul este direcţionat către pagină Conectare în care îşi setează numele de utilizator şi parolă cu care va putea accesa platforma.

NOTĂ: Numele de utilizator este reprezentat de adresa de e-mail clientului. Parolă Parola trebuie să conţină minin 8 caracatere alfanumerice, din care minim 2 cifre.



Ulterior setării credentialelor clientul apasă butonul Conectare.

Se afişează pagina Solicitări în care clientul poate urmări solicitările făcute, indiferent de statusul lor. Parola trebuie sa contina minim să conţină minim 8 caractere alfanumerice, din care minim 2 cifre.

...

Clientul primeşte un e-mail în care este informat cu privire la noul status al solicitării şi cu cele 2 link-uri disponibile:  Vizualizează Solicitare, respectiv  Nu doresc să primesc notificări.


cazul În cazul în care pentru soluţionarea solicitării, agentul departamentului de support Tecnet are nevoie informaţii de la alte departamente, entităţi juridice sau alţi provideri EDI cu care clientul are interconectări, transmite cererea să către aceştia.
Clientul primeşte un e-mail prin care este informat cu privire la noul status al solicitării, În aşteptare terţi.
Ceasul SLA se opreşte până în când terţă parte transmite informatiie solicitate către departamentul de support Tecnet.

...

După primirea informaţiilor şi procesarea solicitării, clientul primeşte un e-mail prin care este informat cu privire la soluţionarea solicitării sale, respectiv statusul Rezolvat..

NOTĂ: Chiar dacă pe parcursul fluxului, de la deschiderea solicitării, clientul a ales să nu primească notificări cu privirea la schimbarea statusului, va primi e-mail cu privire la rezoluţia solicitării. 

După ce solicitarea este Închisă, acesta nu mai poate fi redeschisă. Puteţi deschide o nouă solicitare prin intermediul platformei Helpdesk care va urma un nou flux de lucru.

...