Pentru a putea emite o factura de corectie sau storno, este necesar sa accesam factura originala pe care dorim sa o corecta/stornam iar ulterior, dupa caz, sa parcurgem urmatorii pasi:
Emitere factura de corectie
- Se acceseaza factura initiala din zona Mesaje trimise → Facturi
- In interiorul documentului se apasa butonul Raspunde cu Factura de corectie
- In cadrul interfetei, se completeaza Numarul si data facturii, se aduc modificari asupra liniilor corectate, preluate din factura initiala, iar liniile in plus se sterg, fie prin utilizarea optiunii X din dreptul fiecare linii, fie prin selectarea multipla a liniilor si utilizarea butonului Sterge liniile selectate
Nota 1: In functie de retailer, corectiile de pret se pot emite in cadrul aceluiasi document, prin adaugarea unei linii care anuleaza integral linia facturata initial si includerea unei noi linii cu pretul corect, fie prin anularea integrala a facturii initiale si trimiterea unei noi facturi corecte
- Ulterior se apasa butonul Calculeaza apoi Valideaza iar in noua interfata se verifica corectitudinea datelor interoduse apoi se apasa butonul Trimite, ce va salva efectiv documentul in sistem
Nota: Daca observam eventuale neconcordante putem apasa butonul Inapoi, ce ne permite modificarea facturii in functie de necesitate
Emitere factura storno
- Se acceseaza factura initiala din zona Mesaje trimise → Facturi
- In interiorul documentului se apasa butonul Storneaza factura curenta
- In cadrul interfetei, se completeaza Numarul si data facturii apoi se apasa butonul Storneaza factura curenta