PDF: Ghid de utilizare al platformei Helpdesk.pdf
Venim în întâmpinarea clienţilor noştri cu o nouă platformă de preluare solicitări, platforma Helpdesk Tecnet.
Prin această platforma ne propunem să va oferim o experienţă cât mai bună în relaţia cu noi şi în acelaşi timp să reducem considerabil timpul în care solicitările dvs sunt preluate şi soluţionate de către departamentele noastre.
În cadrul platformei Helpdesk Tecnet veţi putea să:
...
- Dechideti o solicitare nouă către departamentul Helpdesk.
- Vizualizaţi statusul solicitării dvs, timpul în care vi se solicită un răspuns cat şi timpul de preluare şi soluţionare a acesteia.
- Răspundeţi întrebărilor venite din partea departamentului Helpdesk.
- Ataşaţi documente necesare în cazul unor solicitări.
- Vizualizaţi toate interacţiunile pe care le-aţi avut cu departamentul Helpdesk.
- Oferiţi feedback pe o scară de la 1 la 5 agentului care a soluţionat solicitarea şi să transmiteţi un mesaj de feedback.
...
Accesând link-ul Vizitează Portalul clientul este direcţionat către pagină Conectare în care îşi setează numele de utilizator şi parolă cu care va putea accesa platforma.
NOTĂ: Numele de utilizator este reprezentat de adresa de e-mail clientului. Parolă Parola trebuie să conţină minin 8 caracatere alfanumerice, din care minim 2 cifre.
Ulterior setării credentialelor clientul apasă butonul Conectare.
Se afişează pagina Solicitări în care clientul poate urmări solicitările făcute, indiferent de statusul lor. Parola trebuie sa contina minim să conţină minim 8 caractere alfanumerice, din care minim 2 cifre.
...
Clientul primeşte un e-mail în care este informat cu privire la noul status al solicitării şi cu cele 2 link-uri disponibile: Vizualizează Solicitare, respectiv Nu doresc să primesc notificări.
cazul În cazul în care pentru soluţionarea solicitării, agentul departamentului de support Tecnet are nevoie informaţii de la alte departamente, entităţi juridice sau alţi provideri EDI cu care clientul are interconectări, transmite cererea să către aceştia.
Clientul primeşte un e-mail prin care este informat cu privire la noul status al solicitării, În aşteptare terţi.
Ceasul SLA se opreşte până în când terţă parte transmite informatiie solicitate către departamentul de support Tecnet.
...
După primirea informaţiilor şi procesarea solicitării, clientul primeşte un e-mail prin care este informat cu privire la soluţionarea solicitării sale, respectiv statusul Rezolvat..
NOTĂ: Chiar dacă pe parcursul fluxului, de la deschiderea solicitării, clientul a ales să nu primească notificări cu privirea la schimbarea statusului, va primi e-mail cu privire la rezoluţia solicitării.
După ce solicitarea este Închisă, acesta nu mai poate fi redeschisă. Puteţi deschide o nouă solicitare prin intermediul platformei Helpdesk care va urma un nou flux de lucru.
La Prin accesarea platformei Helpdesk veţi putea vizualiza detaliile soluţiei primite.
...