Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.


PDF: Ghid de utilizare al platformei Helpdesk.pdf



Venim în întâmpinarea clienţilor noştri cu o nouă platformă de preluare solicitări, platforma Helpdesk Tecnet.
Prin această platforma ne propunem să va oferim o experienţă cât mai bună în relaţia cu noi şi în acelaşi timp să reducem considerabil timpul în care solicitările dvs sunt preluate şi soluţionate de către departamentele noastre.
În cadrul platformei Helpdesk Tecnet veţi putea să:

...

  • Dechideti o solicitare nouă către departamentul Helpdesk.
  • Vizualizaţi statusul solicitării dvs, timpul în care vi se solicită un răspuns cat şi timpul de preluare şi soluţionare a acesteia.
  • Răspundeţi întrebărilor venite din partea departamentului Helpdesk.
  • Ataşaţi documente necesare în cazul unor solicitări.
  • Vizualizaţi toate interacţiunile pe care le-aţi avut cu departamentul Helpdesk.
  • Oferiţi feedback pe o scară de la 1 la 5 agentului care a soluţionat solicitarea şi să transmiteţi un mesaj de feedback.

...

După ce solicitarea este Închisă, acesta nu mai poate fi redeschisă. Puteţi deschide o nouă solicitare prin intermediul platformei Helpdesk care va urma un nou flux de lucru.



La Prin accesarea platformei Helpdesk veţi putea vizualiza detaliile soluţiei primite.

...