You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 5 Next »

Proces Raspuns la Comanda fara interventie asupra informatiilor transmise de catre retailer

In cazul in care se opteaza pentru receptionarea comenzii initiale si confirmarea comenzilor din intermediul platformei Tecnet, trebuie parcursi urmatorii pasi:

  • Se acceseaza meniul Mesaje iar din stanga se navigheaza in zona de Mesaje primiteDANTE INTERNATIONAL SA
  • Ulterior vom accesa comanda pe care dorim sa o confirmam, prim apasarea pe numarul sau date acesteia

  • Dupa accesarea mesajului, navigam in josul comenzii si apasam butonul Raspuns la comanda

  • In cadrul interfetei nou deschise, informatiile sunt populate conform cu comanda emisa de catre retailer iar raspunsul de pe fiecare linie va fi confirmat

  • Ulterior, daca nu sunt necesare alte modificari, apasam butonul Valideaza, verificam corertitudinea documentului pre-generat, inainte de trimitere catre retailer, apoi apasam butonul Trimite sau, dupa caz, putem navigam in interfata anterioara prin utilizarea butonului Inapoi

Proces Raspuns la Comanda cu interventie asupra informatiilor transmise de catre retailer

  • In cazul in care nu avem posibilitatea sa livram intreaga cantitate solicitata de retailer putem completa, in campul Cantitate furnizor, cantitatea ce o putem livra si pastram valoarea confirmat in coloan Tip raspuns

Nota: Cantitatea trebuie sa fie tot timpul mai mica fata de cantitatea solicitata de retailer

  • In cazul in care nu avem posibilitatea sa livram in data solicitata de retailer putem completa, in camp Data livrare furnizor, data cand putem livra si pastram valoarea confirmat in coloan Tip raspuns

Nota 1: Data de livrare trebuie sa fie tot timpul mai mare fata de data de livrare solicitata de retailer
Nota 2: Data de livrare trebuie sa fie tot timpul aceeasi pe toate liniile dintr-o comanda, respectiv o comanda se poate livra doar integral si pastram valoarea confirmat in coloana Tip raspuns

  • In cazul in care pretul net trimis de retailer nu corespunde cu acordul comercial incheiat, putem completa, in campul Pret net furnizor (fara TVA), pretul stabilit

Nota: Pretul Net trebuie sa fie tot timpul mai mic sau egal cu Pretul Net trimis de retailer

Tipuri suplimentare de raspuns la nivel de linie

  • eol (end of life) - se foloseste cand articolul nu mai poate fi comandat deoarece nu mai este fabricat, respectiv timpul de raspuns va indica in sistemul retailer-ului inactivarea acestui produs pentru comanda
  • indisponibil - se foloseste, impreuna cu valoarea setata in coloana Data livrare furnizor, pentru a indica in sistemul retailer-ului inactivarea acestui produs pana la data introdusa, respectiv sistemul retailer-ului nu va mai comanda acel produs pana la data inserata pe linie
  • pret gresit - se foloseste, impreuna cu valoarea setata in coloana Pret net furnizor (fara TVA), pentru a indica in sistemul retailer-ului ca oferta nu este corecta iar un operator va inactiva oferta, implicit linia se va anula

Procedura identificare Raspuns la Comanda respins de catre retailer

In cazul in care o comanda nu este accepata de catre sistemul retailer-ului, acesta are posibilitatea de a intoarece un raspuns automat cu erorile intampinate la procesarea documentului emis. Daca sistemul retailer-ului intoarece un astfel de raspuns, putem glisa cu mouse-ul asupra pictogramei

De asemenea, in cazul in care este necesar, putem accesa butonul Cautare mesaje GENRAL unde vom insera, in campul Numar Mesaj, numarul comenzii pentru care dorim sa cautam status-ul iar apoi apasam butonul Genereaza raport

  • No labels