• In cadrul meniului Mesaje, accesam retailer-ul pentru care dorim sa emitem avizul de expeditie, prin apasarea pe numele acestuia, iar apoi dam click pe comanda pentru care dorim sa emitem documentul

  • Ulterior, din cadrul comenzii, apasam butonul Raspunde cu Aviz de Expeditie 

Nota: In cazul in care comanda nu a fost receptionata electronic, putem apasa butonul Raspunde cu Aviz de Expeditie customizat, interfata ce permite generarea unui document de la 0


  • In cadrul interfetei deschise este necesar sa completam doar informatiile obligatorii, solicitate de retailer si care pot fi consultate aici, apoi apasam butonul Valideaza

Nota 1: Se pot completa si restul campurilor din interfata dar, pentru emiterea unui document ce va fi acceptat de retailer, este necesar sa introducem minimul de date solicitat de acesta
Nota 2: In cazul in care un produs nu se livreaza, completam cantitatea 0 pe coloana Cantitate livrata

  • Ulterior, in cadul interfetei deschise, ne asiguram ca informatiile introduse sunt corecte si apasam butonul Trimite iar interfata ne va redirectiona in Lista Avizelor de Expeditie

Nota: In cazul in care mai sunt necesare modificari, apasam butonul Inapoi, efectuam corectiile necesare, iar apoi apasam butonul Valideaza si dupa Trimite

  • In cazul in care dorim sa consultam un aviz emis, este necesar sa navigam in zona de Mesaje trimiseAvize de Expeditie si sa dam click pe numele retailer-ului, apoi cautam documentul dorit
  • No labels