Pentru a putea emite o factura de retur aferenta unei comenzi sau NIR de retur, ce nu este receptionat electronic, este necesar sa parcugem urmatorii pasi:

  • In cadrul meniului Mesaje, apasam butonul Emitere Factura 

  • Ulterior, in dreapta ecranului, va fi afisat un camp denumit Retailer, unde trebuie sa selectam retailer-ul pentru care dorim sa emitem factura, apoi apasam butonul Submit →
  • In cadrul interfetei deschise trebuie sa selectam optiunea RETUR iar ulterior sa completam campurile necesare unei facturi, inclusiv alegerea Locatiei Furnizor (in cazul in care sunt intretinute mai multe locatii, se alege cea comunicata in momentul transmiterii formularului de conectare sau cea pe care s-au mai primit/trimis mesaje electronice), Locatie Cumparator si Locatie de Livrare

  • Dupa completarea si alegerea campurilor din factura, este necesar sa apasati butonul Calculeaza, apoi Valideaza iar in noua interfata deschisa, trebuie sa apasati butonul Trimite (pentru a putea salva efectiv factura in sistem ca si un document de Retur)

NOTA:  Pentru a putea emite facturile conform procedurii , in prealabil , se solicita  in scris, la  adresa de e-mail  helpdesk@tecnet.ro, activarea butonului de EMITERE FACTURA .

  • No labels